Американската компанија „Јаху“ го
претстави новото лого, што е прва промена на знакот од основањето на
компанијата пред 18 години
Новиот заштитен знак има потенки
букви, но е задржана неговата карактеристична лилава боја и извичникот
на крајот од логото, пренесува агенцијата Франс прес.
- Сакавме лого кое ќе остане верно на нашите почетоци, но и лого кое ќе ја прифати еволуцијата на нашите производи – изјави директорката на маркетинг на компанијата, Кети Савит.
Според зборовите на Савит, логото на „Јаху“ е редизајнирано за да може што подобро да го изрази целите на компанијата под раководство на новата извршна директорка Мариса Мајер.
- Сакавме лого кое ќе остане верно на нашите почетоци, но и лого кое ќе ја прифати еволуцијата на нашите производи – изјави директорката на маркетинг на компанијата, Кети Савит.
Според зборовите на Савит, логото на „Јаху“ е редизајнирано за да може што подобро да го изрази целите на компанијата под раководство на новата извршна директорка Мариса Мајер.