„Ми беа потребни 5 години за да изгубам 18 килограми поради овие грешки – Немојте и вие да ги правите”

„Мојата приказна не беше толку неверојатна како оние кои може да ги видите во емисии посветени на гбење на килограмите. Со години ги правев истите грешки и не можев да изгубам ниту грам. Ако сакате да ослабете, прочитајте ја мојата приказна за да знаете што не треба да правите“, раскажува Џени.


Прескокнување на појадокот

Џени ги прескокнувала оброците и јадела само тогаш кога „умирала“ од глад, па така всушност само ручала, пишува сајтот Popsugar.com

„Ова и не беше толку паметно, затоа што за ручек јадев многу повеќе отколку што е нормално. Прескокнувањето на оброците го забавува метаболизмот. И ете, кога почнав да појадувам, килограмите почнаа да исчезнуваат“, раскажала таа.



Ништо освен јога

„Со години имав предрасуди и сметав дека јогата и трчањето не се за мене затоа што сум огромна. Една добра пријателка ме наговори да почнам со неа на јога. Прво не бев воодушевена, се плашев од коментари и ми беше незамисливо да облечам хеланки за јога. Кога почнав да одам да тренирам, се почувствував многу подобро“, раскажала оваа дама.

Таа имала поддршка од сите вежбачи и никој не и` се потсмевал. Тие и` предложиле да почне со кардио вежби и почнала да трча по 15 минути неколку пати неделно. Килограмите конечно почнале да се топат.

Бев кралица на јаглехидратите


„Крекери, леб, житарки, тестенини? Пријавите ме! Обожував јаглехидрати и ги јадев за секој оброк и ужина“, објаснува Џени.

Не јадела многу овошје и зеленчук. Потоа погледнала наназад и сфатила што всушност јаде. Кога почнала да ја менува исхраната почувствувала дека нејзиниот стомак се чувствува, но и изгледа подобро.


Многу добри работи

Почнала да купува храна од продавници за здрава исхрана. Се одрекла од колачи и сладоледи, но од путерот од кикирики добивала килограми. Секако, кога сфатила дека количината која ја земала е огромна, работите почнале да се менуваат.

„Цели 5 години ми беа потребни за да изгубам 18 килограми, што е многу време. Сепак, не се откажував и секој пат учев од грешките. Кога почнав да водам грижа за калориите, се фокусирав на овошје и зеленчук, научив нешто за протеините, почнав со јога и трчање, а резултатите почнаа да се појавуваат. За на сите да им помогнам да се чувствуваат подобро во својата кожа, станав инструктор по јога“, објаснува Џени.

ТОП10 ОК ?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 20ОТ О