Како да дознаете кој ве избришал од Facebook?

Пребарувате на Facebook некој пријател од поодамна и сфаќате дека ви направил „unfriend“. За да не се шокирате во такви моменти, сега има начин да дознаете во реално време кој ве тргнал од својата листа на пријатели на оваа социјална мрежа.




Who Deleted Me е програма достапна преку прелистувачите Google Chrome, Mozila Firefox, Opera, како и преку апликации за iOS и Android. Слично како сервисот за Twitter, Who Unfollowed Me, оваа програма ви кажува дали некој пријател ви направил „unfriend“ или пак го избришал профилот.


Who Deleted Me почнува да ја следи вашата листа на пријатели откако ќе ја снимнете прв пат. Како бонус, апликацијата ви кажува и кога последен пат тие личности се вклучиле на Facebook.

ТОП10 ОК ?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 20ОТ О