42-годишна мајка и 19-годишна ќерка личат како близначки, па дури и нивните партнери ги мешаат

Ќе е чудно да помешате две сестри или близначки, но колку често се случува да помешате која е мајка, а која ќерка?



Џорџи Смедли е 42-годишна мајка на 19-годишната Џез, но изгледаат како близначки.

И двете имаат иста боја на коса, речиси идентична висина, тежина, па дури и носат ист број на чевли.

„Личиме толку многу и сите мислат дека сме сестри, што од време на време станува непријатно. Мене ми ласка, но веројатно на Џез и пречи.“

Џорџи е во брак со таткото на Џез од 18 години и со него има уште една ќеркичка, додека 19-годишната Џез има долгогодишно момче кое од неодамна и е вереник.

„На почетокот момчето мислеше дека јас сум постарата и затоа беше загрижен дека нема да има шанси со мене. Но сега, се му е појасно за среќа,“ вели Џез.

Ќе погодите која е која?





ТОП10 ОК ?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 20ОТ О