Директно од Штутгарт: Ова е новиот Mercedes-Benz GLC

Mercedes вчера и официјално го претстави новиот SUV модел под името GLC кој е наследник на моделот GLK, а кој пред присутните лица ексклузивно го откри супермоделот Петра Немцова.

Вчеравечер во Метцинген, недалеку од Штутгарт, супермоделот Петра Немцова го "соблече велот" од новиот Mercedes SUV модел! Се работи за компактен SUV кој според новата номенклатура, го носи називот GLC и претставува наследник на досегашниот, не сосема популарен GLK.


Основата на овој модел е всушност истата платформа на која што се наоѓа и актуелната C-Class, со тоа што од Mercedes наведуваат дека GLC е нешто повеќе простран во ентериерот.


Визуелно, GLC се вклопува во досегашниот дизајнерски правец, а тука првично мислиме на кросовер/SUV моделите, најпрво помалиот GLA, а потоа и големиот GLE. Секако, со оглед на фактот дека е позициониран некаде помеѓу споменатите модели, GLC е нешто повеќе робустен од GLA, а со самото тоа и подобро прилагоден за "off-road" авантури.


Како што веќе стана и пракса кај оваа класа на возила, во понудата ќе има две верзии, една оптимизирана за "off-road" возење, кај која потешко може да дојде до оштетувања на каросеријата, додека другата ќе биде "road" верзија, кај која визуелно ќе бидат потенцирани спортските елементи (20-инчни фелни, агресивни одбојници, издувни цевки, итн.)

Забележително е дека и ентериерот на новиот GLC е речиси идентичен со оној кај актуелната C-Class, од дизајнот на инструмент таблата, па сè до тастерите и командите за климатизацијата. Како опција, GLC нуди и голем панорамски покрив, а просторот во задниот дел, според наведувањата, е речиси идентичен како и кај актуелната E-Class.



Таков напредок, за сета среќа, не е остварен на сметка на багажниот простор, што е всушност една од главните конкурентни точки на Mercedes.



GLC стандардно се испорачува со 4MATIC погон на сите четири тркала, како и деветостепена автоматска трансмисија, а во текот на 2016-тата година е најавена и поевтина, основна верзија, која ќе има погон само на задните тркала.

Што се однесува до погонските единици, еден од најпопуларните секако ќе биде моделот 220d, кој го придвижува 2.1-литарски турбодизел агрегат од 170 КС и 400 Nm вртлив момент. Помоќниот 250d, под хаубата крие мотор со иста зафатнина, кој ослободува 204 КС и 500 Nm вртлив момент.



Кај бензинците во понудата најпрво ќе биде додаден 250 4MATIC кој е опремен со 2.0-литарски турбо бензинец кој ослободува 211 КС и 350 Nm вртлив момент, додека моментално најмоќниот GLC ја носи ознаката 350е (plug-in hybrid) а го придвижува веќе споменатиот бензински мотор, но и електромотор кој ослободува 116 КС и кој обезбедува солидни 560 Nm вртлив момент.





Најавената цена за европскиот пазар ќе се движи од 44.500 евра.

ТОП10 ОК ?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 20ОТ О